مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:452020-11-24سياسي

مشارکت بیش از 500 هزار سفیر سلامت در طرح «شهید سلیمانی»


طرح «شهید سلیمانی» در راستای غربالگری گسترده شهروندان گیلانی در زمینه کرونا آغاز و بیش از 500 هزار سفیر سلامت در اجرای این طرح همکاری می کنند.

- رشت- طرح شهید سلیمانی در راستای غربالگری گسترده شهروندان گیلانی در زمینه کرونا آغاز و بیش از 500 هزار سفیر سلامت در اجرای این طرح همکاری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه استاندار با حضور فرمانده سپاه قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از اجرای طرح شهید سلیمانی حوزه 5 شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت بازدید کردند.

همکاری مطلوب مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به حضور قدرتمندانه سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: طی 10 روز گذشته سپاه و بسیج به صورت میدانی طرح شهید سلیمانی در سطح استان اجرایی کرده و باقدرت در خدمت مردم و کادر سلامت خواهد ماند.

سردار محمد عبدالله پور به عملکرد بسیج در جهت اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: حدود 1500 خانوار رشتی تنها در سطح یک پایگاه این شهر با تب سنجی و پالسی اکسی متر غربالگری شده اند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه همراهی مردم در موفقیت طرح شهید سلیمانی بسیار اثرگذار است، تصریح کرد: همراهی مردم تاکنون در طرح جدید غربالگری با بسیجیان فوق العاده بوده و یک مزیت مهم در پیشرفت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 500 هزار سفیر سلامت در طرح «شهید سلیمانی»

مشارکت بیش از 500 هزار سفیر سلامت در طرح «شهید سلیمانی»