مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:452020-11-24اقتصادي

رشد 3 برابری شمار مشترکان گاز در هرمزگان


رییس روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان از رشد بیش از 300 درصدی نصب علمک گاز در 8 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود ناصری اظهار داشت: در 8 ماه سال جاری  5 هزار و 639علمک گاز در شهرستان های برخوردار از گاز طبیعی از قبیل  بندرعباس، رودان، بندرخمیر، بستک، حاجی آباد، پارسیان و قشم  به همت همکاران تلاشگر ما در امور مهندسی و اجرای طرح ها نصب شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد  علمک نصب شده در استان در هشت ماه امسال،4هزار و 251 علمک در مناطق شهری و یک هزار و 388علمک در مناطق روستایی نصب شده که با مقایسه این ارقام با 8 ماهه سال 98،  شاهد رشد بیش از  300درصدی در خصوص نصب علمک گاز در مناطق شهری و روستایی هستیم.

ناصری ابراز کرد: این رشد بیش از 300 درصدی که خود نشان دهنده عزم شرکت گاز استان در امر گازرسانی به مردم شریف هرمزگان جهت برخورداری از این نعمت الهی، ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغالزایی، ایمنی بیش تر و توسعه پایدار بوده است.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: در طول چند سال اخیر اشتراک پذیری گاز توسط شهروندان یکی از دغدغه های شرکت گاز استان است و هزینه فراهم کردن زیرساخت ها و گازرسانی به این مناطق نسبت به هزینه انشعابی که شهروندان پرداخت می کنند، بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 برابری شمار مشترکان گاز در هرمزگان

رشد 3 برابری شمار مشترکان گاز در هرمزگان