مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-24سياسي

مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی در مراسم آزاد سازی 41 زندانی جرایم غیر عمد که بعد از ظهر امروز در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عرصه های نقش آفرینی بسیج حضور در عرصه های تخصصی است که جزی از این بسترها سازمان بسیج حقوق دانان به عنوان متولی تخصصی حقوق و قضا در شجره طیبه بسیج است.

وی افزود: بسیج در راستای کمک به دستگاه قضایی و تسهیل گری خدمات حقوقی و قضایی به مردم و افراد نیازمند در قالب اقدامی جهادی ورود کرده و امروز هم شاهد اقدام خوب و خداپسندانه آزادسازی 41 زندانی جرایم غیر عمد توسط بسیج حقوق دانان و ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت رایگان و سایر خدمات حقوقی به زندانیان و توزیع بسته های معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: تفکر و فرهنگ بسیج مایه ترس دشمنان و امیدواری برای دوستان و بیمه شدن انقلاب است که حضرت امام (ره) بر اساس یک حکمت الهی این بسیج را خلق کرد و امروز که بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد بر اساس همین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند

مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند