مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-24اقتصادي

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس زنجان اظهار کرد: در لبیک به فرمان به مردم را انقلابیگری واقعی عنوان کردند جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مجوز فعالیت 120 مرکز نیکوکاری در استان صادر شده است، ادامه داد: در هشت ماه گذشته از سال جاری بیش از 31 میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری به صورت نقد و کالا جمع آوری و در حوزه های مسکن، تامین جهیزیه و کالاهای بهداشتی و معیشتی با حفظ عزت نفس  و کرامت انسانی  در بین خانواده های مورد حمایت توزیع شده است.

صفری با تاکید بر اینکه مشارکت در کارهای خیرخواهانه  در استان زنجان بالاست، گفت: در رزمایش مرحله اول و دوم و طرح های اطعام و احسان حسینی قریب به 80 هزار بسته معیشتی و بیش از 260 هزار پرس غدای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیه و با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش ایران همدل کمک ها بصورت تخصصی خواهد بود، افزود: برای این منظور در کمیته امداد  استان زنجان هشت مرکز نیکوکاری تخصصی ایجاد شده است که برای ایجاد اشتغال به ویژه کارآفرینی برای جامعه هدف و توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی