مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-24اقتصادي

کاهش تا 70 درصدی ترددهای درون شهری / چند پیشنهاد معیشتی به ستاد ملی کرونا


رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کاهش ترددهای درون شهری در پی اعمال محدودیت های دو هفته ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی در حاشیه آیین تفاهم نامه همکاری ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت تردد درون شهری در 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: میزان کاهش تردد درون شهری بر اساس آمار پلیس راهوار بیش از 59 درصد در ساعات روز و 70 درصد در ساعت 21 تا 4 صبح بوده است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد تردد در اتوبان تهران - شمال تقلیل پیدا کرده است، گفت: همچنین در اتوبان تهران - قم و مواصلات جنوبی شهر تهران این عدد به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه از آغاز اعمال محدودیت ها می گذرد، شرایط مطلوبتر می شود، اظهار کرد: با کمک و تلاش نیروی انتظامی نظارت های مناسب  و پیوسته بر محدودیتها اعمال می شود و به همین دلیل شرایط مطلوب تری را مشاهده می کنیم.

در این راستا 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی با محوریت نیروی انتطامی در تهران نسبت به این محدودیت ها نظارت می کنند.

به گفته وی، هر گونه تغییری در مرگ و میرها، بر اثر اعمال مداخلات مدنی و اجتماعی بین یک ماه تا 40 روز،  در مورد بستری حدود 3 هفته و در مورد مراجعات سرپایی بین 10 تا 14 روز زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تا 70 درصدی ترددهای درون شهری / چند پیشنهاد معیشتی به ستاد ملی کرونا

کاهش تا 70 درصدی ترددهای درون شهری / چند پیشنهاد معیشتی به ستاد ملی کرونا