مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-24اجتماعي

لزوم به روزرسانی نیروها و برنامه ها متناسب با دانش روز


معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دوره آموزش غیرحضوری حسابداری تعهدی عاملان ذی حساب مناطق 21 گانه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت توجه به مسائل آموزشی و آگاهی بخشی در زمینه های لازم به همکاران، اظهار کرد: جلسه آموزشی حسابداری تعهدی عاملین ذی حساب مناطق تابعه با حضور عاملان ذی حساب و کارشناسان مناطق تابعه به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

وی با تأکید بر نظارت مالی بر مدارس و اجرای دقیق قوانین مربوط به هزینه کرد مالی، گفت: دقت و سلامت مالی باید همیشه در دستور کار باشد و توجه داشته باشیم که هیچ حقوقی از کسی ضایع نشود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه هم نیروها و هم برنامه ها باید متناسب با دانش روز به روزرسانی شوند، تصریح کرد: در دنیای پرشتاب امروز اگر نتوانیم خود را با حرکت علم و دانش وقف دهیم ، از مدار توسعه و پیشرفت خارج شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به روزرسانی نیروها و برنامه ها متناسب با دانش روز

لزوم به روزرسانی نیروها و برنامه ها متناسب با دانش روز