مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-24پزشكي

افزایش جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به 296 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

- دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 440 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 189 بیمار کرونایی قطعی بوده و 28 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد 15 هزار و 071 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 465 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود 57 درصد نمونه ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد(37 درصد)، کهگیلویه(29 درصد)، گچساران( 15 درصد )، چرام( 7درصد)، دنا(4 درصد)و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.

وی با بیان اینکه علائم ابتلا به آنفلوآنزا و ویروس کرونا بسیار به یکدیگر شبیه است، تصریح کرد: تشخیص آنکه بیمار به کدام یک از این بیماری های ویروسی مبتلا شده به یک چالش بزرگ برای کادر درمان تبدیل شده است.

توصیه ما این است که اگر علائم خفیفی از بیماری کرونا را دارید، بسیار ساده از کنار آن گذر نکنید و همچنین اگر چند سرفه مختصر کردید، تصور نکنید که حتما به کروناویروس مبتلا شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد