مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-24پزشكي

طرز تهیه دسر ایرانی، مدرن، ژله ای و شکلاتی ساده +نکات


دسرها معمولاً به عنوان پیش غذا یا پس غذا تهیه می شوند که انواع مختلف و طعم های لذیذ و جذابی دارند و هزینه کمی برای تهیه آنها نیاز است که باعث شده تنوع آنها بالاتر برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آف دکور، دسرها انواع مختلف مدرن، ژله ای و غیره را دارند که در ادامه با بعضی از آنها آشنا خواهید شد.

دسر ساده یکی از ساده ترین دسرهایی که می توانید در زمان خیلی کم و با هزینه خیلی پایین آن را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید دسر ساده زعفرانی است که برای تهیه آن لازم است نصف پیمانه آب را در یک قابلمه بریزید و 2 قاشق غذاخوری ژلاتین را اضافه کنید.

در این مرحله باید مقداری صبر کنید که این دانه های ژلاتینی به صورت اسفنجی در بیاید و بعد قابلمه را روی شعله خیلی ملایم بگذارید تا ژلاتین شفاف و مایع شود.

بعد از آن باید نصف لیوان شیر و یک لیوان شکر را داخل یک ظرف به صورت جدا روی شعله گاز بگذارید تا گرم شود و بعد مقداری هم زعفران سابیده شده به این مخلوط شکر و شیر اضافه نمایید.

زمانی که احساس کردید شیر نزدیک جوشیدن است مقداری وانیل و گلاب را با ژلاتین مایع به آن اضافه کنید و بعد زمان بدهید که مخلوط کاملاً سرد بشود.

سپس باید نصف بسته خامه صبحانه را با چنگال هم بزنید و به موادی که از قبل تهیه کرده بودید اضافه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه دسر ایرانی، مدرن، ژله ای و شکلاتی ساده +نکات

طرز تهیه دسر ایرانی، مدرن، ژله ای و شکلاتی ساده +نکات