مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-24سياسي

امکان تبدیل شدن برخی روستاهای حاشیه بیرجند به شهر وجود دارد


امکان تبدیل شدن برخی روستاهای حاشیه بیرجند به شهر وجود دارد.

- بیرجند- عضو شورای شهر بیرجند گفت: امکان تبدیل شدن برخی روستاهای حاشیه بیرجند به شهر وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی میری بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری اظهارکرد: الحاق روستاهای حاشیه شهر بیرجند به محدوده شهری بی شک تبعاتی را به همراه خواهد داشت.

عضو شورای شهر بیرجند با اشاره اینکه برخی از روستاهای حاشیه شهر بیرجند نیمی از آن در محدوده شهر و نیمی از آن خارج از حریم شهر است، بیان کرد: پیشنهاد شورای شهر بیرجند بر این است که برخی از روستاهای حاشیه شهر بیرجند چون چهکند، دستگرد و حاجی آباد به طور کلی از محدوده شهر بیرجند خارج و چون مود و آرین شهر تبدیل به شهر (نه شهرستان) شوند.

میری ادامه داد: اگر این روستاها تبدیل به شهر شوند، بسیاری از زیر ساخت ها چون فضای سبز و فضاهای اداری در آن مناطق گسترش می یابد.

وی گفت: در مورد روستاهایی چون منظریه و علی آباد لوله نیز ساخت و ساز و جمعیت پذیری در آن مناطق به صورت قانونمند صورت گیرد تا در آینده افزایش بی رویه ساخت و سازها مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد نکند.

عضو شورای شهر بیرجند از طرف دیگر در ساخت و سازهای در این روستاها قواعد طرح تفصیلی بیرجند مراعات شود، اظهارکرد: برخی از روستاها چون امیرآباد و شوکت آباد هر چند در محدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تبدیل شدن برخی روستاهای حاشیه بیرجند به شهر وجود دارد

امکان تبدیل شدن برخی روستاهای حاشیه بیرجند به شهر وجود دارد