مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-24سياسي

طرح الزام سازمان سنجش به طراحی سوالات کنکور صرفا از کتاب های درسی رسمی


نماینده مردم تهران در مجلس از تهیه طرح الزام سازمان سنجش به طراحی سوالات کنکور سراسری صرفا از کتاب های درسی رسمی در مجلس خبر داد.

- نماینده مردم تهران در مجلس از تهیه طرح الزام سازمان سنجش به طراحی سوالات کنکور سراسری صرفا از کتاب های درسی رسمی در مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: طرح الزام سازمان سنجش به طراحی سوالات ‎کنکور سراسری صرفا از کتاب های درسی رسمی آموزش و پرورش تهیه و با همراهی و امضای 32 تن از همکارانم تقدیم هیات رییسه شد.

ان شاءالله پای موسسات و انتشارات کمک آموزشی تا زمان لغو نهایی کنکور از مسیر کنکوری ها قطع می شود.

براساس این طرح وزارت علوم تحقیقات و فناوری موظف است با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش به نحوی برنامه ریزی نماید که تمام سوالات کنکور سراسری از سال 1400 به بعد تا زمان لغو فراگیر کنکور در تمام رشته های تحصیلی برای ورود به انواع دانشگاه ها در تمام مقاطع صرفا از متن کتاب های درسی رسمی منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش استخراج و طراحی شود و طرح هر گونه سوال خارج از متن کتاب به بهانه های مختلف که مستلزم استفاده از کتاب های معلمان و آزمون های موسسات آموزشی فعال در حوزه ی کنکور است، ممنوع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الزام سازمان سنجش به طراحی سوالات کنکور صرفا از کتاب های درسی رسمی

طرح الزام سازمان سنجش به طراحی سوالات کنکور صرفا از کتاب های درسی رسمی