مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-24اقتصادي

مردم نگران نباشند کمبود کالا در بازار نداریم


استاندار زنجان با بیان اینکه کالاهای اساسی به میزان مورد نیاز در استان وجود دارد، گفت: مردم کالاها را خریداری و انبار می کنند، در حالی که کمبودی در بازار نداریم.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان با بیان اینکه کالاهای اساسی به میزان مورد نیاز در استان وجود دارد، گفت: مردم کالاها را خریداری و انبار می کنند، در حالی که کمبودی در بازار نداریم.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (4 آذرماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه علت کمبود برخی اقلام اساسی به رغم توزیع بیش از مورد نیاز در بازار این است که مردم، کالاها را خریده و انبار می کنند، اظهار کرد: باید جامعه را توجیه کنیم که ما مشکلی نداریم و این موضوع را مردم نیز باید بدانند.

وی به اقدامات احساسی موجود در بازار اشاره کرد و افزود: به طور مثال مصرف روزانه گوشت مرغ در استان 27 تن است اما باید بررسی شود که چرا حتی برخی روزها با وجود توزیع 70 تن مرغ گرم، باز هم تفاوتی ایجاد نشده و بازار با مشکل مواجه است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ گرم در استان 21 هزار و 500 تومان عرضه می شود و نباید گران تر از آن فروخته شود، ادامه داد: وجود برخی اقلام با قیمت متفاوت در بازار و فروش مرغ گرم باید بررسی و برخورد لازم با متخلفان انجام شود، زیرا نمی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نگران نباشند کمبود کالا در بازار نداریم

مردم نگران نباشند کمبود کالا در بازار نداریم