مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-24سياسي

دشمن از قدرت انقلاب در عرصه نظامی و امنیتی می هراسد


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ایستادگی مردم در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران گفت: نتیجه ایستادگی مردم، ترس دشمن از قدرت ما در عرصه نظامی و امنیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در استان بیان کرد: هلال احمر همانند سایر مجموعه های خدمت رسان در امر خدمت به مردم به ویژه نیازمندان به خوبی درخشیده است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مومنان با یکدیگر همدل همفکر و هم سو هستند، گفت: خوشبختانه نظام مجموعه های خدمت رسانی دارد که با انسجام و عمل به فرمایشات رهبری، زمینه خدمت به محرومان را فراهم می کنند.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: همچنین این نظام دارای مردمانی بوده که در صحنه های مختلف نبرد اعم از جنگ هشت سال دفاع مقدس، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی و جنگ فکری دشمن ایستاده اند و این نعمت را به رخ جهانیان می کشیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگرچه دشمن جنگ اقتصادی اش را با ایجاد تحریم ها دنبال می کند اما مومنان در سراسر عالم با الگوگیری از جمهوری اسلامی با پیوندی عمیق به دنبال رفع مشکلات هستند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) پیرامون اهمیت کمک به محرومان بیان کرد: 113 سوره قرآن با رحمت آغاز شده و مومنان در جمهوری اسلامی با این رفتارها و کمک های مومنانه تجلی رحمت خدا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از قدرت انقلاب در عرصه نظامی و امنیتی می هراسد

دشمن از قدرت انقلاب در عرصه نظامی و امنیتی می هراسد