مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24سياسي

آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی/رهن یک واحد آپارتمان توسط بهزیستی


نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: آخرین پیگیری ها حکایت از این دارد که اداره کل بهزیستی استان واحد آپارتمانی را در یکی از محل های شهر برای این خانواده رهن کرده است اما هنوز خانواده به دلیل قراردادهای قانونی مستقر نشده اند.

- احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی که فیلم تخریب خانه آنان توسط شهرداری در حاشیه شهر جنجالی شده بود، اظهار داشت: آخرین پیگیری ها حکایت از این دارد که اداره کل بهزیستی استان واحد آپارتمانی را در یکی از محل های شهر برای این خانواده رهن کرده است اما هنوز خانواده به دلیل قراردادهای قانونی مستقر نشده اند.

وی افزود: بررسی ها حکایت از این دارد که این خانواده واقعا جزو اقشار مستضعف جامعه بوده و تحت پوشش بهزیستی هستند و دارای یک فرزند معلول نیز هستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس به اصل 31 قانون اساسی اشاره و تاکید کرد که باید مسئولان را به اصل 31 قانون اساسی توجه بدهیم و این اصل هم وضعیت مسکن را حق همه خانوارهای می داند.

مرادی می گوید که از دولت تدبیر و امید برای توجه به اصل 31 قانون اساسی به طور کلی در سطح کشور پیگیری هستیم و این سوال بزرگ مطرح است که چرا این اصل مترقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا این حد مغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی/رهن یک واحد آپارتمان توسط بهزیستی

آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی/رهن یک واحد آپارتمان توسط بهزیستی