مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24سياسي

ورود زائران به بهشت سکینه کرج همچنان ممنوع است


مجموعه معراج بهشت سکینه (س) از چند هفته پیش آماده بهره برداری است ولی به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، پیش از برگزاری مراسم افتتاح رسمی به مراجعان خدمات رسانی می کند.

- ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: مجموعه معراج بهشت سکینه (س) از چند هفته پیش آماده بهره برداری است ولی به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، پیش از برگزاری مراسم افتتاح رسمی به مراجعان خدمات رسانی می کند.

علی کمالی زاده روز سه شنبه چهارم آذر در بازدید از پروژه مجموعه معراج سازمان مدیریت آرامستان ها که به همراه رییس شورای شهر کرج انجام شد، اظهار کرد: مجموعه معراج بهشت سکینه (س) یکی از مهمترین پروژه های سازمان مدیریت آرامستان ها است که شامل نمازخانه، وضوخانه، سرویس بهداشتی، مجموعه فرهنگی بهشت، مجموعه اداری پزشکی و سالن تشریح، محل اقامه نماز میت، محوطه سازی، طراحی فضای سبز و آبشار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این مجموعه از چند هفته پیش آماده بهره برداری است ولی به دلیل شرایط خاصی که شیوع کرونا پیش آورده، پیش از برگزاری مراسم افتتاح رسمی به بهره برداری رسیده و خدمات لازم را به شهروندان ارائه می دهد.

ساختمان جدید پزشکی قانونی به زودی به افتتاح می شود شهردار کرج در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی بهشت سکینه (س)، افزود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زائران به بهشت سکینه کرج همچنان ممنوع است

ورود زائران به بهشت سکینه کرج همچنان ممنوع است