مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24سياسي

«ناکارآمدی در توزیع و نظارت» دلیل کمبود مرغ در گیلان


عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به التهابات ایجادشده در بازار مرغ، گفت: دلیل اصلی کمبود مرغ در گیلان ناکارآمدی و ضعف در توزیع و نظارت بر بازار آن است.

- جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با ابراز گلایه از کمبود شدید روغن و مرغ در گیلان، اظهار کرد: گیلان از معدود استان هایی است که بیش از نیاز مصرفش مرغ تولید می کند.

وی با بیان اینکه نیاز مصرف گیلان به گوشت مرغ نهایتاً 250 تن روزانه است، افزود: حدود 400 تن مرغ روزانه در گیلان تولید می شود که مازاد آن به خارج از استان صادر و به مصرف می رسد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استانی همچون گیلان هیچ گاه نباید کمبود مرغ داشته باشد، گفت: تمام مشکلات پیش آمده در حوزه گوشت مرغ مربوط به ناکارآمدی و ضعف در توزیع و نظارت در عرضه آن در گیلان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از وزیر صمت در مجلس خبر داد و افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به طورکلی بازار را رها کرده و از این منظر باید پاسخگو باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به ادعای وزیر صمت مبنی بر اینکه منشأ کمبود مرغ در وزارت خانه جهاد است، گفت: این ادعا نه تنها در گیلان بلکه در کل کشور نیز اشتباه بوده چون ما در جوجه ریزی، تولید گوشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناکارآمدی در توزیع و نظارت» دلیل کمبود مرغ در گیلان

«ناکارآمدی در توزیع و نظارت» دلیل کمبود مرغ در گیلان