مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24اقتصادي

ولتاژ بیش از 97 درصد مشترکان برق تبریز در حد استاندارد است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان این که طرح چاوش به منظور پایش، کنترل و بهبود وضعیت ولتاژ مشترکان و افزایش رضایتمندی ابلاغ شده است، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان این که طرح چاوش به منظور پایش، کنترل و بهبود وضعیت ولتاژ مشترکان و افزایش رضایتمندی ابلاغ شده است، تاکید کرد: ولتاژ بالای 97 درصد مشترکان در شش ماهه اول سال 99 استاندارد است.

عادل کاظمی با بیان این خبر، گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، برنامه ریزی های لازم را جهت بهبود وضعیت ولتاژ مشترکان به صورت منسجم انجام داده و در این راستا اقدام به شناسایی مناطق دارای افت ولتاژ کرده و پس از شناسایی نسبت به رفع افت ولتاژ آن ها اقدام کرده است.

وی با بیان این که در رابطه با طرح چاوش (طرح اصلاح وضعیت ولتاژ مشترکان) طی شش ماه نخست سال 99 شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدام به احداث 18 دستگاه پست توزیع و جابجایی 38 دستگاه ترانس پربار و کم بار نموده است، تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته، درصد مشترکان دارای ولتاژ استاندارد از میزان 96 درصد در سال 98 به بالای97 درصد در شش ماه نخست سال 99 افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس طرح چاوش، باید کنتورهای دیجیتال حتما توسط پراب قرائت شوند تا علاوه بر ضبط کارکرد انرژی، اطلاعات دیگری هم چون ولتاژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولتاژ بیش از 97 درصد مشترکان برق تبریز در حد استاندارد است

ولتاژ بیش از 97 درصد مشترکان برق تبریز در حد استاندارد است