مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24سياسي

سردار کریمی: فرهنگ بسیجی بن بست شکن است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرهنگ بسیجی بن بست شکن است و تنها راه برون رفت از مشکلات ترویج فرهنگ بسیجی است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرهنگ بسیجی بن بست شکن است و تنها راه برون رفت از مشکلات ترویج فرهنگ بسیجی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی امروز سه شنبه چهارم آذرماه در آیین آغاز فعالیت قرارگاه جهاد، سلامت و بهداشت محله محور واقع در مسجد محمدرسول الله(ص) شهرک فجر ساوه اظهار کرد: دایره خدمات بسیج منحصر به فعالیت پایگاهی نیست بلکه بسیج در احیا و ترویج مکتب اسلام ناب محمدی (ص) در همه صحنه ها حضور داشته و به عنوان یک نیروی مردمی در ابعاد مختلف نقش آفرینی می کند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت محله های هر شهرستان برای نبرد با کرونا مهمترین هدف اجرای این طرح است.

وی در بیان جزییات اجرای این طرح گفت: بسیج ملی و محله ای با استفاده از آموزش فنی و تخصصی توسط حوزه سلامت و اجرای آن توسط پایگاه های مقاومت با محوریت مساجد برای قطع سرایت ویروس کرونا در این طرح پیش بینی شده است.

سردار کریمی افزود: در اجرای قرنطینه خانگی برخی زیرساخت ها نظیر تأمین نیازهای معیشتی، رسیدگی به شرایط بیماران و مبتلایان، خرید مایحتاج برای سالمندان و بیماران و رصد ترخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کریمی: فرهنگ بسیجی بن بست شکن است

سردار کریمی: فرهنگ بسیجی بن بست شکن است