مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24سياسي

درخواست های مردمی نباید در گیر و دار بروکراسی ها بماند


استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و درخواست های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و درخواست های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

محمدرضا پورمحمدی طی یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، با تعدادی از شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت وگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.

وی پس از ثبت درخواست های شهروندان، دستورهای لازم برای پیگیری مشکلات آنها را از سوی دستگاه های مرتبط، صادر و با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی گفت وگو کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاران استانداری که در مرکز سامد پاسخگوی تماس های مردم هستند، گفت: بر اساس دستورالعمل، همه مسئولان مکلفند طبق برنامه و با اطلاع رسانی قبلی در این مرکز حضور یابند و مشکلات مراجعان را پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: هیچ یک از درخواست های مردمی نباید در گیر و دار بروکراسی های پیچیده اداری بماند و باید همه تلاش ها برای تسریع در رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های مردمی نباید در گیر و دار بروکراسی ها بماند

درخواست های مردمی نباید در گیر و دار بروکراسی ها بماند