مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24اقتصادي

توزیع 300 تن مرغ منجمد 15 هزارتومانی در البرز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به افزایش قیمت ناگهانی مرغ در بازار، گفت: در راستای تنظیم بازار 300 تن مرغ منجمد به نرخ 15 هزار تومان در بازار توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رامین ربیعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: پس از پیگیری های متعدد این سازمان و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و طی مصوبه کارگروه استانی تنظیم بازار در راستای رسیدن کالا با نرخ مصوب به دست مصرف کننده واقعی و عرضه کالا در شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت های نظارتی در گام نخست میزان 300 تن مرغ منجمد به این استان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: هم اینک این میزان مرغ منجمد در حال جذب و توزیع به نرخ مصوب 15 هزار تومان است.

ربیعی با اشاره به تخصیص برنج وارداتی به استان تصریح کرد: همچنین با پیگیری های صورت گرفته یک هزار تن برنج وارداتی به استان اختصاص یافت که این کالای اساسی نیز در حال جذب و توزیع با نرخ دولتی است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز اظهار کرد: برنج وارداتی و مرغ منجمد هم اکنون در کل استان از طریق فروشگاه های زنجیره ای، میادین شهرداری و شبکه منتخب اصناف با نرخ مصوب در حال توزیع است و چنانچه شهروندان در این زمینه تخلفی را مشاهده کردند می توانند مراتب را از طریق سامانه 124 گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 تن مرغ منجمد 15 هزارتومانی در البرز

توزیع 300 تن مرغ منجمد 15 هزارتومانی در البرز