مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24اقتصادي

ضرورت افزایش فعالیت آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: باید برنامه های مناسبی برای افزایش فعالیت و رونق اقتصادی آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت تدوین و ارائه شود تا کیفیت روند اخذ گواهینامه تسهیل شود.

- احمد موقری در نشست بررسی مشکلات و معضلات موتورسواران با بیان اینکه علی رغم اقدامات پیشگیرانه در مقابل موتورسیکلت سواران متخلف، آمار تصادفات جرحی و فوتی افزایش داشته است، افزود: طبق آمار، از سال 85 تا 95، برابر با 1897 نفر از متوفیان تصادفات مربوط به موتورسواران بوده است.

وی با بیان این که درصد بسیار بالایی از موتورسیکلت سواران فاقد گواهینامه مجاز رانندگی هستند، افزود: در بحث برخورد با موتورسیکلت سواران فاقد گواهی نامه به صورت جدی برخورد نشده است، البته در این زمینه می توان در کنار بحث جریمه از مجازات های تکمیلی مثل الزام به آموزش رانندگی و اخذ گواهینامه استفاده کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ادامه داد: در خصوص بحث الزام به اخذ گواهینامه به عنوان مجازات جایگزین به مراجع قضایی مرتبط ابلاغ شده که از بحث جزایی از مجازات های جایگزین و الزام به اخذ گواهینامه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش فعالیت آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت

ضرورت افزایش فعالیت آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت