مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24اجتماعي

کتابهای پویش نذردانایی فارس به 140 هزار جلد رسید


رییس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس از جمع آوری 140 هزار جلد کتاب در مرحله سوم پویش نذر دانایی در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید خادمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: پویش نذر دانایی تلاشی برای اهدای کتاب به مدارس مناطق محروم استان است.

وی ادامه داد: این پویش از ابتدای شکل گیری تاکنون در سه مرحله اجرا شده است که در مرحله اول این پویش هزار و 440 جلد کتاب، در مرحله دوم 14 هزار جلد کتاب برای اهدای به مدارس مناطق محروم استان فارس جمع آوری شد.

رییس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه پویش نذر دانایی از مردادماه آغاز شد و برای جمع آوری کتاب در این پویش 92 پایگاه در سطح استان اختصاص یافت، افزود: تاکنون بیش از 155 هزار جلد کتاب به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال جمع آوری و برای تجهیز کتابخانه های مدارس به سراسر استان ارسال شده است که سبب شده بیش از 3 درصد به ظرفیت های کتابخانه مدارس اضافه شود.

خادمی با بیان اینکه در این طرح، 255 کتابخانه نیز در مدارس محروم استان ساخت و تجهیز شده است، افزود: 122 کانون فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش در سطح استان همچنان آماده دریافت کتب اهدایی و توزیع بین کتابخانه های مدارس محروم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابهای پویش نذردانایی فارس به 140 هزار جلد رسید

کتابهای پویش نذردانایی فارس به 140 هزار جلد رسید