مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24اقتصادي

مردم به خرید سکه و ارز مشتاق ترند تا فرش!


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف می گوید: زمانی می توان از صادرکنندگان فرش انتظار داشت پول صادرات را به شکل ارز نیمایی بازگردانند که مواد اولیه تولید فرش را با ارز آزاد وارد و خریداری نکرده باشند.

- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف می گوید: زمانی می توان از صادرکنندگان فرش انتظار داشت پول صادرات را به شکل ارز نیمایی بازگردانند که مواد اولیه تولید فرش را با ارز آزاد وارد و خریداری نکرده باشند.

عبداله بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر توسعه صادرات غیرنفتی و پرهیز از وابستگی به فروش نفت گفت: سیاست تمام کشورها حتی کشورهای حوزه خلیج فارس که عمده درآمدشان از فروش منابع نفتی به دست می آید این است که اگر روزی نفت تمام شد یا به دلیل مشکلات و بحران های اقتصادی امکان فروش نفت وجود نداشت متکی به استعدادها و توانمندیهای داخلی خود باشند.

وی ادامه داد:چندین دهه است که لزوم قطع وابستگی به نفت به عنوان یک سیاست مهم مورد تاکید قرار می گیرد ولی در اجرا چقدر به این امر پرداخته شده است؟ در حوزه فرش دو دهه قبل سالانه بیش از یک میلیارد دلار صادرات فرش داشتیم و جایگاه صادرات فرش ایران قابل احصاء و چشمگیر بود ولی امروز که اعلام می شود بودجه 1400 با کمترین میزان وابستگی به فروش نفت تدوین شده صنعت فرش چه جایگاهی است؟ مدیرعامل اتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به خرید سکه و ارز مشتاق ترند تا فرش!

مردم به خرید سکه و ارز مشتاق ترند تا فرش!