مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-24پزشكي

خطر مهاجرت شغلی راهنمایان گردشگری با ادامه دار شدن کرونا


رییس هیات مدیره انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه گفت: با ادامه دار شدن کرونا، خطر مهاجرت شغلی راهنمایان گردشگری به مشاغل دیگر بالا می رود، - خطر "مهاجرت شغلی"راهنمایان گردشگری با ادامه دار شدن کرونا ایسنا/کرمانشاه رییس هیات مدیره انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه گفت: با ادامه دار شدن کرونا، خطر مهاجرت شغلی راهنمایان گردشگری به مشاغل دیگر بالا می رود، کما اینکه هم اکنون هم برخی از راهنمایان گردشگری این شغل را ترک کرده و به شغل های دیگر روی آورده اند.

حمیدرضا کرمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکلاتی که شیوع کرونا برای راهنمایان گردشگری بوجود آورده، اظهار کرد: حدود 9 ماهی است که درگیر شیوع بیماری کرونا شده ایم و در این مدت بسیاری از مشاغل از جمله حوزه گردشگری دچار مشکلاتی شده اند.

وی یکی از بخش هایی که بیشترین زیان را از شیوع کرونا دیده حوزه گردشگری دانست و تصریح کرد: صنعت گردشگری در کشور ما معمولا حدود پنج تا شش ماه در سال شکوفا است و مابقی ماه های سال تقریبا راکد می شود.

رییس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه اضافه کرد: سال گذشته شیوع کرونا زمانی اتفاق افتاد که در آستانه اوج فعالیت کاری بخش گردشگری کشور بودیم و در همان ابتدای شیوع این بیماری هتل ها، دفاتر گردشگری، سیستم حمل و نقل، راهنمایان گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مهاجرت شغلی راهنمایان گردشگری با ادامه دار شدن کرونا

خطر مهاجرت شغلی راهنمایان گردشگری با ادامه دار شدن کرونا