مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-24بين الملل

هیچ توافقی با ایران را نمی خواهند


«هرچند منظور بایدن از بازگشت به برجام، برگشتن به همان توافقی نیست که در سال 2015 به دست آمد، اما عربستان، امارات و اسراییل همین را هم نمی خواهند و می خواهند هیچ توافقی در کار نباشد.

- هرچند منظور بایدن از بازگشت به برجام، برگشتن به همان توافقی نیست که در سال 2015 به دست آمد، اما عربستان، امارات و اسراییل همین را هم نمی خواهند و می خواهند هیچ توافقی در کار نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: آیا با روی کار آمدن جو بایدن در آمریکا و بهبود احتمالی رابطه تهران و واشنگتن، رابطه ایران و کشورهای منطقه بهبود می یابد؟ این قطعا سؤالی است که اکنون در سپهر بین الملل ایران به صورت جدی وجود دارد.

هنوز از یادمان نرفته که عربستان و دیگر کشورهای منطقه، زمانی که مذاکرات هسته ای در حال انجام بود، چگونه دیوانه وار در کشاکش تغییر نظر آمریکا بودند تا توافقی به دست نیاید.

تنها یک مثال شاید کافی باشد که وزیر خارجه اسبق عربستان در حالی که مذاکرات هسته ای در وین با شدت ادامه داشت و برخی گمانه ها مبنی بر دستیابی به توافق بود، برای صحبت با جان کری، وزیر خارجه وقت آمریکا، به وین رفت و در فرودگاه و در هواپیمایش با کری صحبت کرد.

اگرچه هنوز از محتوای آن ملاقات مستندی بیرون نیامده، اما همین نشانگر نگرانی سعودی ها از دستیابی به توافق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توافقی با ایران را نمی خواهند

هیچ توافقی با ایران را نمی خواهند