مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24پزشكي

استفاده حداکثری از توان درمانی استان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روند ابتلا به بیماری کرونا همچنان صعودی باشد، ناچار به اختصاص همه توان درمانی استان به بیماران کرونایی هستیم.

- ایسنا/زنجان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روند ابتلا به بیماری کرونا همچنان صعودی باشد، ناچار به اختصاص همه توان درمانی استان به بیماران کرونایی هستیم.

سیدمرتضی خاتمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اختصاص و استفاده از ظرفیت بیمارستان های استان زنجان به بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا، ناگزیر به استفاده از ظرفیت همه بیمارستان های استان در راستای مقابله با این ویروس هستیم و محدود کردن به یک بیمارستان جواب گو نیست.

وی با بیان اینکه اگر شرایط کرونایی موجود و تعداد مبتلایان افزون تر شود، ناگزیر هستیم از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم، افزود: گاهی جداسازی بیماران مبتلا به کرونا که دچار بیماری های دیگر مانند بیماری قلبی عروقی هستند دشوار بوده و حتی امکان پذیر نیست؛ بنابراین اختصاص فقط یک بیمارستان به بیماران کرونایی عملا ممکن نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه اولین اولویت برای مقابله با بیماری کرونا در شرایط موجود کاهش ورودی بیمارستان های استان است، تصریح کرد: اگر روند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از توان درمانی استان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا

استفاده حداکثری از توان درمانی استان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا