مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24اجتماعي

قبادی دانا: خانواده معلولان در فشار و مضیقه های فراوانی هستند


رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: حدود 158 هزار نفر از افراد دارای معلولیت دانش آموزانی هستند که تحت پوشش خدمات حمایتی و تخصصی و فنی بهزیستی قرار دارند.

- رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: حدود 158 هزار نفر از افراد دارای معلولیت دانش آموزانی هستند که تحت پوشش خدمات حمایتی و تخصصی و فنی بهزیستی قرار دارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در مراسم امضا تفاهم نامه ای که میان سازمان بهزیستی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی منعقد شد، اظهار کرد: هدف ما این است که فرد دارای معلولیت دارای زندگی مستقل همراه با شان و منزلت اجتماعی، در بستر جامعه و در درون خانواده و همراه با ایجاد زمینه برای مشارکت موثر آن در اجتماع را داشته باشیم.

وی ادامه داد: بنابراین امروزه گسترش مراکز شبانه روزی نگهداری افراد دارای معلولیت خدمتی برای جوامع محسوب نمی شود، بلکه میزان حضور افراد دارای معلولیت در درون جامعه و فعالیت اجتماعی آنها است که نشان دهنده ایجاد شرایط مناسب در جوامع است، لذا یکی از اهتمام ویژه های ما در فعالیتها موضوع دسترس پذیری و مناسب سازی جوامع و مبلمان شهری و ساختارهای مختلف بوده است که در این زمینه در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با دستگاه های مختلف همکاری های نزدیکی را داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبادی دانا: خانواده معلولان در فشار و مضیقه های فراوانی هستند

قبادی دانا: خانواده معلولان در فشار و مضیقه های فراوانی هستند