مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-24سياسي

6 برنامه آموزشی علوم پزشکی بازنگری شد/ تصویب درس «مدیریت خطر حوادث و بلایا»


6 برنامه آموزشی بازنگری شده در گروه علوم پزشکی به همراه سرفصل دو واحد نظری درس «اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا برای تمام مقاطع تحصیلی رشته های علوم پزشکی» به تصویب رسید.

- 6 برنامه آموزشی بازنگری شده در گروه علوم پزشکی به همراه سرفصل دو واحد نظری درس اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا برای تمام مقاطع تحصیلی رشته های علوم پزشکی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مهمترین مصوبات هفتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی را اعلام کرد.

تصویب برگزاری دوره کاردانی رشته بهورزی به صورت غیر حضوری برای بهورزان شاغل و حذف محدودیت ادامه تحصیل دانشجویان اخراجی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و امکان ادامه تحصیل در رشته قبلی خود پس از قبولی مجدد در آزمون ورودی دوره از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

سرفصل دو واحد نظری درس اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا برای دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی رشته های علوم پزشکی و درس یک واحد اختیاری ایمنی و ترافیک جهت دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی رشته های علوم پزشکی نیز تصویب شد.

ضرورت و محتوای برنامه آموزشی رشته سلامت در حوادث و بلایا در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به تصویب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 برنامه آموزشی علوم پزشکی بازنگری شد/ تصویب درس «مدیریت خطر حوادث و بلایا»

6 برنامه آموزشی علوم پزشکی بازنگری شد/ تصویب درس «مدیریت خطر حوادث و بلایا»