مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-24سياسي

سبقت انتشار کرونا از تصمیم گیری مدیران


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت انتشار ویروس بیشتر از سرعت تصمیم گیری مدیران بوده است و شرط موفقیت و کنترل کرونا سبقت گرفتن از سرعت انتشار ویروس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا شیخی با اشاره به اینکه صبح امروز مجلس امروز میزبان شاهین محمدصادقی، رییس بسیج جامعه پزشکی برای بررسی طرح حافظان سلامت بود، اظهار داشت: شرایط کنونی نشان داده است که سرعت انتشار ویروس بیشتر از سرعت تصمیم گیری مدیران بوده است و شرط موفقیت و کنترل کرونا سبقت گرفتن از سرعت انتشار ویروس است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه ما درمان را اولویت قرار داده ایم و از بیمارستان ها شروع کرده ایم در حالی که در این قرارداد مشترک بین وزارتخانه و بسیج از بهداشت و پیشگیری استفاده می‎ کنیم.

وی با اشاره به اینکه در پیشگیری 4 عدالت اجتماعی، جلب مشارکت مردمی و اجتماعی، هماهنگی بین بخشی و تکنولوژی مناسب وجود دارد گفت: به دلیل اینکه طرح حافظان سلامت از کوچک ترین و دورافتاده ترین جاهای شهر شروع و به حاشیه شهرها سرکشی می کند و از خانه ها آغاز می شود عدالت اجتماعی را شامل می شود و چون مردم خودشان مشارکت می کنند، جلب مشارکت فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت انتشار کرونا از تصمیم گیری مدیران

سبقت انتشار کرونا از تصمیم گیری مدیران