مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-24اقتصادي

عرضه مرغ 15 هزار تومانی در 150 نقطه کرمانشاه


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از عرضه مرغ منجمد در 150 نقطه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امکان افزایش تعداد مراکز را نداریم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از عرضه مرغ منجمد در 150 نقطه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امکان افزایش تعداد مراکز را نداریم.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، از توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در 150 نقطه استان یاد کرد و ادامه داد: از این تعداد 50 نقطه مربوط به شهر کرمانشاه است که شامل فروشگاه های عرضه مرغ و ماهی و همچنین فروشگاه های زنجیره ای می باشد.

وی افزود: تلاش کردیم این فروشگاه ها عرضه مرغ در نقاط حاشیه شهر را نیز پوشش دهند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه از توزیع مرغ منجمد در 100 نقطه در شهرستان های استان هم خبر داد و تاکید کرد: در هر شهرستان حداقل پنج مرکز توزیع داریم.

باقرخانی در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود تشکیل صف های طولانی مقابل مراکز عرضه امکان افزایش آنها وجود ندارد نیز گفت: فعلا امکان افزایش مراکز توزیع را نداریم، زیرا فروشگاه ها و واحدهای صنفی که انتخاب کردیم از واحدهای معتبر و مورد اعتماد هستند و اگر بخوهیم مراکز جدیدی اضافه کنیم ممکن است مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ 15 هزار تومانی در 150 نقطه کرمانشاه

عرضه مرغ 15 هزار تومانی در 150 نقطه کرمانشاه