مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-24سياسي

خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال زایی 250 نفری در سوادکوه


سرپرست فرمانداری سوادکوه در نشست «بدون سانسور» از خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال زایی 250 نفری خبر داد و گفت: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای کاهش مشکلات تلاش می کنیم.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها ؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج اولین نشست بدون سانسور با محوریت بسیج هنرمندان و همکاری بسیج رسانه و با پخش مستقیم دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام پل سفیدی ها و زیراب سیتی و رسانه های اجتماعی با حضور سرپرست فرمانداری سوادکوه و به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

* اولین نشست بدون سانسور سرپرست فرمانداری سوادکوه با تبریک چهل و یکمین سالروز تأسیس بسیج به فرمان امام راحل و با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، 9 ساله بود و در 10سالگی در فعالیت های انقلابی شیر گاه به تناسب سن فعالیت فرهنگی می کردم، گفت: متولد سال 1349 هستم و پدر مرحومم، کارگر اشباع تراورس بود و 2 فرزند دارم.

عین الله طالبی به همراهی خانواده و کسب تجربه از همکاران فرمانداری که بنیانگذاران آن بودند اشاره کرد و افزود: از ابتدا با توجه به فعالیتی که در دوایر فرمانداری داشتم، ساعت کاری مطرح نبود و هم اکنون به دلیل مسئولیت حضورم در کنار خانواده نسبت به گذشته بسیار کمتر است و به حضور کمترم در خانواده عادت کردند ولی همسرم، نگران سلامتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال زایی 250 نفری در سوادکوه

خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال زایی 250 نفری در سوادکوه