مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-24اقتصادي

ساخت 3 دستگاه لکوموتیو تا پایان سال/انعقاد قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری


مدیرعامل واگن پارس با اشاره به تحویل یک دستگاه لکوموتیو تولید داخل در روز جاری، گفت: تا پایان سال حداقل سه دستگاه لکوموتیو دیگر را به شرکت بهره بردار تحویل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا مختاری امروز در مراسم ورود 70 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه راه آهن و افتتاح لکوموتیو داخلی پارس 33 توسط واگن پارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امروز 50 دستگاه انواع واگن باری 6 محوره و 4 محوره لبه بلند و یک دستگاه لکوموتیو تولید داخل از سوی واگن پارس تحویل متقاضی می شود.

وی گفت: قرارداد تولید این لکوموتیو سال گذشته بین واگن پارس و البرز نیرو انجام شد و امروز اولین دستگاه از این لکوموتیو تحویل متقاضی شد.

مدیرعامل واگن پارس با بیان اینکه دو دستگاه لکوموتیو دیگر در مرحله تولید داریم، گفت: برنامه ریزی شده است تا پایان سال حداقل سه دستگاه لکوموتیو دیگر را به شرکت بهره بردار تحویل دهیم.

مختاری افزود: با حمایت های راه آهن امروز و پس از سه سال قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری را منعقد کردیم و وعده داده شد از محل تبصره 18 تسهیلات مورد نیاز این واگن ها تأمین شود.

مدیرعامل واگن پارس اضافه کرد: پس از تولید این لکوموتیو طی همکاری با مپنا تولید لکوموتیو در واگن پارس به صورت جدی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3 دستگاه لکوموتیو تا پایان سال/انعقاد قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری

ساخت 3 دستگاه لکوموتیو تا پایان سال/انعقاد قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری