مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-24اقتصادي

واریز مازاد هزینه حج 98 به حساب زائران از فردا انجام می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، گفت: با قطعی شدن هزینه‌های حج 98، مازاد هزینه حج زائرین روز چهارشنبه پنجم آذر 99 به حساب آنان واریز می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه همه ساله هزینه سفر زائرین براساس نرخ تمام شده و مصوبه کمیته نرخ گذاری از متقاضیان تشرف به حج تمتع دریافت می‌شود، مابه التفاوت به حساب زائرین واریز می‌شود، حال که حسابرسی حج تمتع 98 به پایان رسیده، بنا به دستور رییس سازمان حج و تأیید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت مقرر شد به تناسب گروه قیمتی کاروان‌ها مازاد دریافتی به حساب زائرانی که در سال 98 به سرزمین وحی مشرف شده بودند واریز شود.

وی افزود: روز چهارشنبه پنجم آذر 99 به میزان حداقل 120 هزار تومان تا 160 هزار تومان به حساب زائرین در بانک ملی واریز خواهد شد.

معاون سازمان حج افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر کمک به خانواده‌ها و افرادی که مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند و در این رابطه از خیرین و مردم خواستند که وارد میدان شوند و به کمک این افراد بیایند چرا که از بهترین کارها و بهترین وسایل نزدیک شدن به خداست.

آزاد گفت: از این‌رو سازمان حج نیز وظیفه خود می‌داند که ضمن عمل به فرمایشات معظم له با هماهنگی ستاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز مازاد هزینه حج 98 به حساب زائران از فردا انجام می شود

واریز مازاد هزینه حج 98 به حساب زائران از فردا انجام می شود