مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-24سياسي

طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا بررسی شد


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، ابعاد طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت در خصوص کنترل بیماری کرونا موسوم به طرح شهید قاسم سلیمانی بررسی شد.

- زهرا شیخی در گفتگو با را از بیمارستان ها شروع کردیم در حالی که در قرار داد مشترک بین وزارت بهداشت و بسیج و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی از رویکردهای بهداشتی و پیشگیری استفاده می کنیم.

شیخی با بیان اینکه در پیشگیری، نظام شبکه باید فعال شود، افزود: در بحث پیشگیری چهار اصل مهم عدالت اجتماعی، جلب مشارکت اجتماعی و مردمی، هماهنگی بین بخشی و تکنولوژی مناسب وجود دارد.

وی افزود: این طرح از کوچکترین و دور افتاده ترین نقاط شهر شروع و به حاشیه شهرها سرکشی کرده و از خود خانه ها شروع می کند از این رو عدالت اجتماعی را شامل می شود و از طرفی چون مردم خودشان مشارکت می کنند جلب مشارکت مردمی فراهم می شود.

همچنین با وجود تست های تشخیصی سریع کرونا هم که اخیراً برای شناسایی مبتلایان به این بیماری مورد استفاده قرار گرفته است، تکنولوژی هم به خدمت گرفته می شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی اصلی و روح حاکم بر این طرح این است که به جای دفاع از ویروس مهاجم، خودش به ویروس حمله کرده و باعث قطع زنجیره انتقال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا بررسی شد

طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا بررسی شد