مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-24اقتصادي

عرضه مرغ بالاتر از قیمت مصوب گرانفروشی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به تغییر در قیمت مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار باید قیمت مرغ را اعلام کند و آن را مبنای قانونی قرار دهیم و هر چقدر مرغ از این قیمت بالاتر فروخته شود، - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره افزایش قیمت مرغ در بازار توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به تغییر در قیمت مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار باید قیمت مرغ را اعلام کند و آن را مبنای قانونی قرار دهیم و هر چقدر مرغ از این قیمت بالاتر فروخته شود، گرانفروشی محسوب می شود.

وی ادامه داد: سازمان حمایت و تنظیم بازار قیمت جدیدی بعد از قیمت 20 هزار و 400 تومان اعلام نکرده اند، به همین دلیل مبنا برای ما همان قیمت 20 هزار و 400 تومان است و مازاد بر این قیمت گرانفروشی محسوب می شود.

اسفنانی تصریح کرد: در هر صورت تا زمانی که این قیمت باشد، هر قیمت دیگری تخلف و گرانفروشی است، البته وزارت جهاد کشاورزی هم از طریق سازمان میادین مرغ هایی را پایین تر از قیمت مصوب یعنی 18 هزار و 500 تومان عرضه می کند، اما به دلیل اینکه مقدار این مرغ ها به اندازه ای نیست که تأثیرگذار باشد، شاهد افزایش قیمت مرغ در سطح شهر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ بالاتر از قیمت مصوب گرانفروشی است

عرضه مرغ بالاتر از قیمت مصوب گرانفروشی است