مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-24پزشكي

موانع پیش روی اصناف البرز برداشته شود


ضمن توجه به چارچوب و قوانین بهداشتی باید موانع پیش روی برخی صنوف برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بهروز حصاری پیش از ظهر سه شنبه در نشست بررسی موانع پیش روی اصناف در حوزه بهداشت که با رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم همکاری های دوجانبه با هدف تدوین خط مشی مشترک و توجه ویژه به سلامت عمومی بیش از پیش مور تأکید قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی موانع پیش روی متقاضیان پروانه کسب در اتحادیه های تالار داران، اغذیه فروشان، قنادان، میوه فروشان، بارفروشان، سوپرمارکت داران و … خاطرنشان کرد: طی دو تا سه سال گذشته روند همکاری و تعامل میان مسئولان شبکه بهداشت کرج با اتاق اصناف، منجر به رفع موانع پیش روی برخی واحدهای صنفی در حوزه بهداشت شد.

رییس اتاق اصناف استان البرز تصریح کرد: برای متقاضیان پروانه کسب صادر شود و روند تکمیل پرونده صنفی و صدور پروانه کسب و ساماندهی صنوف نیز به جریان بی افتد که جا دارد در همین فرصت مراتب قدردانی و تشکر خود و هیأت مدیره اتحادیه های صنفی کرج را از همکاری و اهتمام ویژه مسئولان اداره بهداشت کرج نسبت به اصناف اعلام کنم.

حصاری افزود: امیدوارم در سایه تعامل و همکاری بیشتر میان این دو مجموعه، ضمن توجه به چارچوب و قوانین بهداشتی و حرکت در مسیر بهداشت و سلامت عمومی، موانع دیگری که پیش روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع پیش روی اصناف البرز برداشته شود

موانع پیش روی اصناف البرز برداشته شود