مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-24سياسي

مشارکت روزانه 90نفر نیروی بسیجی در کنترل مبادی و خروجی گچساران


فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گچساران گفت: روزانه 90نفر نیروی بسیجی در قالب 3 گروه مبادی ورودی و خروجی شهرستان و همچنین مناطق گردشگری روستایی را کنترل می کنند.

- سرهنگ سیدعلی اصغرنورایی نسب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی و همچنین خروج پلاک های بومی در شهرستان از یک آذرماه ماه به مدت 2هفته اعمال شده است که در این راستا نیروهای بسیجی همگام با سایر دیگر ارگان ها در این طرح مشارکت دارند.

وی ادامه داد: کنترل مبادی ورودی و خروجی  شهرستان  به جهت حفظ سلامت جامعه و شهروندان توسط بسیجیان  و سایر حوزه های مقاومت با همکاری سایر ارگان ها هم اکنون در حال انجام است.

نورایی نسب عنوان کرد: این طرح به منظور کاهش ابتلا به ویروس تا به اکنون نیروهای بسیجی همگام با سایر ارگان ها و نهادها در زمینه ریشه کنی، کنترل و کاهش این بیماری نقش فعالی داشتند، ابراز کرد:  در این مدت نیروهای بیسجی با راه اندازی کارگاه های دوخت ماسک، توزیع ماسک، ژل، مواد ضدعفونی، توزیع بسته های کمک معیشتی و بهداشتی، کنترل مبادی ورودی به شهرستان و به روستاهای گردشگر و همچنین گندزدایی و ضدعفونی مکان ها و معابرهای عمومی نقش بسزایی  در این مدت  ایفا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت روزانه 90نفر نیروی بسیجی در کنترل مبادی و خروجی گچساران

مشارکت روزانه 90نفر نیروی بسیجی در کنترل مبادی و خروجی گچساران