مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-24اقتصادي

توضیحات وزارت نفت در باره سهام پالایش یکم


اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر سرگردانی پالایش یکمی ها و ادامه اختلاف دو وزارتخانه برسر این صندوق، توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، در این توضیحات، علت تاخیر در بازگشایی نماد پالایش یکم تعیین تکلیف انتقال سهام جایزه اعلام شده است.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه کاهش شاخص بورس طی ماه‌های گذشته، ارزش صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم نیز کاهش یافته است ابراز امیدواری شده است با رشد قیمت سهام شرکت‌های پالایشی، بازده سرمایه‌گذاری صندوق نیز به ارزش مناسبی برسد.

مشروح این اطلاعیه بدین شرح است: همانگونه که استحضار دارند در راستای جزء (4-2) بند «الف» تبصره (2) قانون بودجه سال 1399 کل کشور و به منظور واگذاری سهام باقیمانده متعلق به دولت (شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) در شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، تبریز، بندرعباس و تهران موضوع جزء «ج» بند (1) تصویب‌نامه شماره 3622/ت 57579 هـ مورخ 1399/1/20 هیئت محترم وزیران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بر اساس دستور مقام عالی وزارت در هامش نامه شماره 172073 مورخ 1399/5/22 به نمایندگی از سوی وزارت نفت نسبت به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزارت نفت در باره سهام پالایش یکم

توضیحات وزارت نفت در باره سهام پالایش یکم