مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-24بين الملل

اوباما انتقادها از خود مبنی بر سختگیری نکردن در قبال سیاست های دموکراتها را رد کرد


باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای انتقادها از خود مبنی براینکه برای پیشبرد دستور کار حزب دموکرات این کشور نیروی کافی به خرج نداده و اینکه بیش از حد زمانش را صرف درک مخالفان سیاسی خود و همکاری با آنها کرده، - باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای انتقادها از خود مبنی براینکه برای پیشبرد دستور کار حزب دموکرات این کشور نیروی کافی به خرج نداده و اینکه بیش از حد زمانش را صرف درک مخالفان سیاسی خود و همکاری با آنها کرده، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای عنوان کرد: این معنا به ذهن میرسد که اگر شما بتوانید طرف مقابل را ببینید، پس شما به نحوی فلج شده اید و اینکه گیر کرده اید چون نمی دانید به کدام سمت حرکت کنید.

او در مصاحبه ای با واشنگتن پست درباره کتاب خاطرات جدیدش، توضیح داد که به عنوان یک رییس جمهور هیچ انتخابی بجز تلاش برای همکاری با مخالفانش در صورتی که به دنبال به سرانجام رساندن امور باشد، نداشته است.

اما او در عین حال همچنان که معاونش در زمان ریاست جمهوری برای شروع ریاست جمهوری آماده می شود اظهار کرد، اختلافات میان احزاب آمریکا آنقدر دارد زیاد می شود که برای آنکه کنگره بتواند قوانین ضروری را تصویب کند نیاز به یک راه اندازی مجدد سازمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما انتقادها از خود مبنی بر سختگیری نکردن در قبال سیاست های دموکراتها را رد کرد

اوباما انتقادها از خود مبنی بر سختگیری نکردن در قبال سیاست های دموکراتها را رد کرد