مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-24سياسي

هیچ وابستگی در حوزه تأمین تجهیزات دریایی نداریم


فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با بیان اینکه قبل از انقلاب در حوزه تجهیزات و شناورها کاملاً وابسته بودیم گفت: - رشت- فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با بیان اینکه قبل از انقلاب در حوزه تجهیزات و شناورها کاملاً وابسته بودیم گفت: امروز هیچ وابستگی در حوزه نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده صبح سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه در مرکز تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) در رشت با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون مؤلفه های بسیار زیادی بود، گفت: نیروهای مسلح و جانفشانی آنها که از دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی برای نظام به ارمغان آوردند، یکی از این مولفه ها است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس مأموریت های خود را به نحو احسن انجام داده و تاکنون در همه حوزه ها پیشرفت داشته است، افزود: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس همراه با سایر نیروهای مسلح به فرمان امام (ره) لبیک گفت.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با بیان اینکه عملیات مروارید سلسله عملیات های متنوعی بوده که در نهایت به 7 آذر منتهی شد، بیان کرد: 67 روز بعد از شروع جنگ تحمیلی، نیروی دریایی رژیم بعث از بین رفت و حرف چندانی تا پایان جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ وابستگی در حوزه تأمین تجهیزات دریایی نداریم

هیچ وابستگی در حوزه تأمین تجهیزات دریایی نداریم