مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-24بين الملل

دولت افغانستان توافق میان کابل و طالبان را رد کرد


در پی انتشار اخباری مبنی بر به توافق رسیدن هیئت های مذاکره کننده کابل و طالبان در دوحه، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان پیشرفت در مذاکرات را رد کرده و آن را بی اساس خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دولت افغانستان گزارش ها در مورد پیشرفت در مذاکرات دوحه و سفر برخی از اعضای هیئت گفت وگوکننده دولت به کابل را رد کرد.

صدیق صدیقی ، سخنگوی رییس جمهور افغانستان در توییتی نوشت که منابع گزارش ها در مورد پیشرفت مذاکرات دوحه و دیدار برخی از اعضای هیئت مذاکره کننده دولت با اشرف غنی، گمراه کننده است.

صدیقی افزود که هرگونه پیشرفت در مذاکرات صلح از سوی هیئت گفت وگوکننده دولت اعلام خواهد شد.

در روزهای اخیر گزارش هایی در رسانه ها مبنی بر به توافق رسیدن هیئت های گفت وگوکننده دولت جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان در قطر، بر روی چهارچوب مذاکرات منتشر شد.

بر اساس این گزارش ها، معصوم ستانکزی، رییس هیئت مذاکره کننده دولت و سلام رحیمی، مشاور ارشد رییس جمهور افغانستان در یک سفر اعلام نشده به کابل آمده اند تا حمایت اشرف غنی را کسب کنند.

همچنین گفته شده بود، هیئت های مذاکره کننده دولت و طالبان توافق کرده اند تا پیمان صلح آمریکا و طالبان، موضع گیری های سازمان ملل متحد در مورد صلح افغانستان، تعهد هیئت های مذاکره کننده و اراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت افغانستان توافق میان کابل و طالبان را رد کرد

دولت افغانستان توافق میان کابل و طالبان را رد کرد