مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-24اجتماعي

کاهش 30 درصدی ترددهای درون شهری را در کرمانشاه داشته ایم


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال قانون 221 دستگاه خودروی متخلف در سطح شهرهای استان طی سه روزی که از اعمال طرح ممنوعیت تردد شبانه می گذرد، - ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال قانون 221 دستگاه خودروی متخلف در سطح شهرهای استان طی سه روزی که از اعمال طرح ممنوعیت تردد شبانه می گذرد، خبر داد.

سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: از مجموع خودروهای اعمال قانون شده 53 دستگاه اقدام به برداشتن پلاک و یا مخدوش کردن آن کرده بودند.

وی ادامه داد: اعمال قانون 168 خودرو نیز مربوط به خودروهایی می شود که با وجود تذکرات ارایه شده توسط پلیس اصرار به تردد در ساعات ممنوعه( 21 شب تا 4 بامداد) داشتند.

شیری افزود: در 72 ساعت اخیر همچنین 21 دستگاه وسیله نقلیه که اقدام به باز کردن پلاک یا مخدوش کردن آن کرده بودند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد شبانه، صاحبان 3263 دستگاه خودرو نیز مورد تذکر لسانی قرار گرفته اند.

وی همچنین از تداوم برخورد قاطعانه با خودروهای متخلف خبر داد و گفت: این برخورد با آن دسته از رانندگانی که برای فرار از اعمال قانون مبادرت به درآوردن پلاک، گل مالی و یا مخدوش کردن آن می کنند، شدیدتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی ترددهای درون شهری را در کرمانشاه داشته ایم

کاهش 30 درصدی ترددهای درون شهری را در کرمانشاه داشته ایم