مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-24پزشكي

با این میوه ها و سبزی ها، سیستم ایمنی تان را در برابر کرونا تقویت کنید


کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: به جای مصرف مکمل های گران، با سبزی و میوه های فصل پاییز و زمستان، سیستم ایمنی خود را در برابر کرونا تقویت کنید.

- کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: به جای مصرف مکمل های گران، با سبزی و میوه های فصل پاییز و زمستان، سیستم ایمنی خود را در برابر کرونا تقویت کنید.

سپیده دولتی در گفتگو با ایسنا، گفت: با توجه به شیوع کرونا و ترس مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، خیلی از افراد بدون داشتن آگاهی های لازم اقدام به خرید و مصرف انواع مکمل های مولتی ویتامین از داروخانه می کنند.

مکمل هایی که نه تنها برای خیلی از افراد سودی نخواهد داشت بلکه موجب بروز مشکلات عدیده ای همچون مسمومیت با ویتامین های A، ،E ، آهن و .

می شود.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت که مکمل ها باید توسط کارشناسان، متخصصین تغذیه و پزشکان با توجه به شرایط فرد تجویز شود، افزود: نوزادان، زنان باردار و شیرده، سالمندان و برخی افراد به دلیل بیماری های زمینه ای باید با نظر کارشناس تغذیه یا پزشک مکمل مصرف کنند اما، بقیه افراد سالم باید نیاز بدنشان به مواد معدنی و ویتامین ها را از مواد غذایی روزانه تامین کنند که البته ویتامین D به دلیل محدودیت منابع غذایی یک مستثنی است و افراد بزرگسال باید ماهانه یک دوز 50 هزار واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این میوه ها و سبزی ها، سیستم ایمنی تان را در برابر کرونا تقویت کنید

با این میوه ها و سبزی ها، سیستم ایمنی تان را در برابر کرونا تقویت کنید