مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-24بين الملل

تشدید اختلافات میان گانتس و نتانیاهو از بودجه دولتی تا هیات اسراییلی عازم سودان


وزیر جنگ و نخست وزیر تناوبی رژیم صهیونیستی از پیوستن چهره های نظامی و امنیتی به هیئتی که روز دوشنبه راهی سودان شد، ممانعت کرد.

- وزیر جنگ و نخست وزیر تناوبی رژیم صهیونیستی از پیوستن چهره های نظامی و امنیتی به هیئتی که روز دوشنبه راهی سودان شد، ممانعت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع اسراییلی گفتند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواست افسران و مسوولان نظامی هم به این هیئت بپیوندند از جمله شخصی به نام ماعوز ، رییس بخش خاورمیانه و آفریقا در شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و مورد اعتماد نتانیاهو ریاست آن را بر عهده دارد اما بنی گانتس، وزیر جنگ و نخست وزیر دوره ای این رژیم ممانعت کرد.

این منابع گفتند گانتس با این توجیه که تا وقتی توافقنامه و به رسمیت شناختن متقابلی وجود ندارد و نام سودان همچنان در لیست کشورهای حامی تروریسم آمریکا قرار دارد، درست نیست نیرویی از ارتش رژیم صهیونیستی همراه این هیئت باشد که این خواسته از سوی نتانیاهو رد شد.

مسوولان اسراییلی گفتند، دفتر نخست وزیر قصد داشت پرونده مربوط به مسائل امنیتی را قبل از انعقاد توافق نامه عادی سازی روابط و حتی قبل از لغو تحریم های آمریکا علیه سودان ببندد، اقدامی که یک مسوول امنیتی آن را نامعقول دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اختلافات میان گانتس و نتانیاهو از بودجه دولتی تا هیات اسراییلی عازم سودان

تشدید اختلافات میان گانتس و نتانیاهو از بودجه دولتی تا هیات اسراییلی عازم سودان