مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-24پزشكي

دیدگاه دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اراک درخصوص وضعیت ابتلا به کرونا در استان مرکزی


دانشیار ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدگاه خود درخصوص وضعیت ابتلا به کرونا در استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: مشاهدات نشان می دهد که تاکنون دست کم 30 تا 40 درصد مبتلا داشته ایم.

- ایسنا/مرکزی دانشیار ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدگاه خود درخصوص وضعیت ابتلا به کرونا در استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: مشاهدات نشان می دهد که تاکنون دست کم 30 تا 40 درصد مبتلا داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدنبال انتشار گفت وگویی با مدیر گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی اراک از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک و درج آن در خبرگزاری ایسنا، دکتر خوانساری نژاد دانشیار ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی اراک در تماس با ایسنا درخصوص برخی اطلاعات عنوان شده در آن گفت وگو مواردی را مطرح کرد.

دکتر رحمت الله مرادزاده در بخشی از گفت وگوی یاد شده که سوم آذرماه در ایسنا منتشر شد، رسیدن به چرخش 60 درصدی ویروس را شرط کنترل و مدیریت این بیماری ذکر کرد و گفت: با مشارکت معاونت بهداشتی و وزارت بهداشت بر روی نمونه خون تصادفی گروهی از افراد جامعه دانشگاه علوم پزشکی اراک آزمایشی صورت گرفت و واکنش ایمنی بدن آنها در مقابل ویروس کرونا سنجیده شد.

وی افزود: چرخش این ویروس و میزان انتقال آن در استان عددی حدود 11 درصد گزارش شده است پس بر اساس این بررسی ها ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اراک درخصوص وضعیت ابتلا به کرونا در استان مرکزی

دیدگاه دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اراک درخصوص وضعیت ابتلا به کرونا در استان مرکزی