مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-24اجتماعي

کاهش 70 درصدی مسافران ناوگان حمل ونقل عمومی در قم


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با گسترش و شیوع ویروس کرونا 70 درصد مسافران ناوگان حمل ونقل عمومی کاهش پیداکرده و وسایل نقلیه عمومی که حمل ونقل دانش آموزان و مدارس را عهده دار بوده نیز به کلی از سیستم خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان خسارات شیوع ویروس خسارت های مالی و کاهش درآمدهای حوزه حمل ونقل عمومی دانست و افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و حوزه ها و مشاغل غیرضروری و همچنین تأکیدات فراوان مبنی بر عدم خروج از خانه از اوایل اسفندماه سال 98 استفاده از حمل ونقل عمومی به شدت کاهش یافت.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از کاهش 70 درصدی مسافران اتوبوس و تاکسی در شهر قم خبر داد و گفت: همچنین وسایل نقلیه عمومی که حمل ونقل دانش آموزان و مدارس را عهده دار بوده اند نیز به کلی از سیستم خارج شده و باعث افت شدید درآمدی در این بخش شد.

وی تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی را نیز موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: در این دوره 200 دستگاه اتوبوس و 6 هزار دستگاه تاکسی فعال، نیمه بیکار شده و هیچ گونه درآمدی نداشته و مشکلات مالی زیادی برای صاحبان آن ها ایجادشده است.

ذاکریان با ابراز گلایه از عدم حمایت دستگاه های مرتبط از ناوگان حمل ونقل عمومی شهر خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ گونه حمایتی از جانب دستگاه های مسئول ازجمله تخصیص بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی مسافران ناوگان حمل ونقل عمومی در قم

کاهش 70 درصدی مسافران ناوگان حمل ونقل عمومی در قم