مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-24سياسي

یگان های ضربت در زندان ها تشکیل می شوند/امنیت زندانیان باید تأمین شود


فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها با بیان اینکه موفق شده ایم با فعالیت های متعدد امنیت در زندان ها را فراهم کنیم، گفت: با هدف حفظ بیشتر امنیت در زندان ها یگان های ضربت تشکیل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ذوالفقار برفر، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید یگان حفاظت اداره کل زندان های استان البرز، گفت: یگان حفاظت سازمان زندان ها توانسته است با اقتدار امنیت زندان ها را تأمین کند و این امر موجب ارتقای امنیت کشور شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها با بیان اینکه یگان حفاظت باید امنیت زندان ها را با اقتدار و هوشیاری تأمین کند، اظهار کرد: برای حفظ امنیت بیشتر زندان ها و در راستای انجام بهتر مأموریت های محوله، یگان های ضربت در زندان ها تشکیل شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها، تصریح کرد: امنیت و اصلاح هیچ یک بدون دیگری محقق نمی شود، بنابراین باید به صورت متمرکز به این دو امر مهم بپردازیم، البته موفقیت های مهمی نیز در این زمینه کسب شده است و زندان ها امروز از امنیت کافی برای اصلاح زندانیان برخوردار است.

وی بیان کرد: یگان حفاظت سازمان زندان ها توانسته است شرایط را برای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها فراهم کند و امروز با وجود فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان های ضربت در زندان ها تشکیل می شوند/امنیت زندانیان باید تأمین شود

یگان های ضربت در زندان ها تشکیل می شوند/امنیت زندانیان باید تأمین شود