مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-24اقتصادي

شهروند همدانی با اجاره کارت بانکی نقره داغ شد


اجاره کارت بانکی برای دریافت هفته ای 400 هزار تومان منجر به کلاهبرداری و پول شویی 400 میلیون تومانی و ایجاد دردسر برای مالک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که در شبکه های اجتماعی با فردی آشنا شده و او پیشنهاد اجاره کارت بانکی به منظور خرید ارز دیجیتال و مجازی به وی داده که شاکی نیز به این درخواست داده است.

وی بیان کرد: شاکی در این باره نه تنها پولی دریافت نمی کند بلکه پس از مدتی متوجه مسدود شدن حساب بانکی شده که با مراجعه به بانک درمی یابد که حساب وی توسط پلیس فتا یکی از استان های مجاور مسدود شده است.

رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: شاکی پس از بررسی حساب بانکی متوجه گردش مالی 400 میلیون تومانی از طریق این حساب شده و در نهایت مشخص شد که از این کارت و حساب بانکی برای جابجایی پول های کلاهبرداری و قمار استفاده شده است.

وی اضافه کرد: کلاهبرداران اینترنتی با پرداخت رقم ناچیز در قبال اجاره کارت های بانکی، اقدام به کلاهبرداری و پولشویی با رقم های بسیار بالا و فعالیت در سایت های قمارآنلاین و شرط بندی کرده تا با این شیوه از دست قانون فرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروند همدانی با اجاره کارت بانکی نقره داغ شد

شهروند همدانی با اجاره کارت بانکی نقره داغ شد