مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-24ورزشي

آزادی 5 زندانی غیرعمد با مشارکت بازیکنان تراکتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور و به نقل از ستاد دیه استان آذربایجان شرقی، - بازیکنان تیم تراکتور موجبات آزادی 5 زندانی غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور و به نقل از ستاد دیه استان آذربایجان شرقی، بازیکنان تیم فوتبال تراکتور در اقدامی خداپسندانه و به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) به رسم پهلوانی با همکاری ستاد دیه آذربایجان شرقی، موجبات آزادی 5 زندانی غیرعمد را فراهم کردند.

مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با تشکر از این اقدام خیرخواهانه بازیکنان تیم تراکتور، از آن ها بابت عمل به وظایف اجتماعی شان تقدیر به عمل آورد.

رسول تقی پور، رییس ستاد دیه استان با اشاره به ایجاد فرهنگ آزادی زندانیان غیرعمد، برای افزایش مشارکت ورزشکاران در این اقدامات خداپسندانه ابراز امیدواری کرد.

وی گفت تا کنون در سال جاری با کمک خیرین و ستاد دیه استان آذربایجان شرقی بیش از 216 زندانی غیرعمد از زندان های استان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 زندانی غیرعمد با مشارکت بازیکنان تراکتور

آزادی 5 زندانی غیرعمد با مشارکت بازیکنان تراکتور