مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-24اقتصادي

پروژه مسکن نیازمند فارس به موقع کامل می شود


پروژه مسکن ویژه نیازمندان این استان، با سرعت مناسبی در حال اجرا است و به موقع تکمیل خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: پروژه مسکن ویژه نیازمندان این استان، با سرعت مناسبی در حال اجرا است و به موقع تکمیل خواهد شد.

عطاءالله زمانی سه شنبه 4 آذر در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه مسکن نیازمندان در جمع خبرنگاران گفت: روند ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان و محرومان در فارس با قوت به پیش می رود و بسیاری از واحدها به مراحل نهایی ساخت نزدیک می شود و در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه امیدواریم تا پایان امسال این طرح به سطح قابل قبولی برسد.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن در این طرح تسهیلات کم بهره 500 میلیون ریالی و قرض الحسنه رایگان 300 میلیون ریالی به متقاضیان پرداخت می کند، افزود: احداث 3500 واحد مسکن محرومین در استان فارس در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه تصویب شد و قبل از آن ارزیابی برای احداث حدود 7950 واحد مسکن محرومان و نیازمندان از سوی بنیاد مسکن انجام شده است.

زمانی با بیان اینکه 7937 متقاضی مسکن در فارس تشکیل پرونده داده اند، گفت: تاکنون 2900 نفر از این متقاضیان که شامل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و همچنین سایر متقاضیان فاقد پوشش حمایتی، هستند، برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن نیازمند فارس به موقع کامل می شود

پروژه مسکن نیازمند فارس به موقع کامل می شود