مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-24پزشكي

هشدار نسبت به عوارض تاخیر درمان بیماری های کلیوی در دوران کرونا


یک متخصص ارولوژی با تاکید بر ضرورت پیگیری و درمان بیماری های کلیوی و مجاری ادرار حتی در دوران پاندمی ها گفت: مبتلایان به نارسایی های کلیوی، - یک متخصص ارولوژی با تاکید بر ضرورت پیگیری و درمان بیماری های کلیوی و مجاری ادرار حتی در دوران پاندمی ها گفت: مبتلایان به نارسایی های کلیوی، بیماری های مجاری ادرار، فشارخون مزمن و دیابت باید ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت دوره ای تحت نظر پزشک باشند؛ چرا که ممکن است به تعویق انداختن درمان ها فرد را با عوارض جبران ناپذیری مواجه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرزاد علامه با اشاره به اهمیت درمان های اورژانسی بیماری های مجاری ادرار اظهار کرد: انسداد شدید و خونریزی در مجاری ادرار نیازمند مداخلات جدی و درمان به موقع است.

عضو هیئت علمی دانشگاه افزایش ناگهانی کراتین خون را یکی دیگر از نشانه های ابتلا به بیماری های مجاری ادرار ذکر کرد و افزود: ابتلا به بیماری های کلیوی می تواند یکی از دلایل افزایش کراتین خون باشد.

ضرورت رفع انسداد در مسیر مجاری ادرار علامه با بیان اینکه انسداد مجاری ادرار کارکرد کلیه ها را کاهش می دهد، گفت: سنگ های سیستم ادراری یکی از دلایل ایجاد تورم و مسدود شدن حالب کلیه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به عوارض تاخیر درمان بیماری های کلیوی در دوران کرونا

هشدار نسبت به عوارض تاخیر درمان بیماری های کلیوی در دوران کرونا